MAAK HIER DIRECT EEN AFSPRAAK MET EEN SPECIALIST VAN ITULPBEL 085 00 21 457 OF STUUR EEN E-MAIL

Sidebar sluiten
Type en druk enter om te zoeken

Op Frankwatching.nl kwam ik een interessant artikel tegen over de 6 manieren om mensen te beïnvloeden volgens Robert Cialdini.

Wellicht bekend voor velen, altijd goed om te herhalen.

Bewust deze manieren gebruiken kunnen de conversie en omzet sterk toenemen. Zo gebruiken we bij het Nederlands Hypotheek Collectief een leuke anekdote over de Hare Krishna-beweging. Deze beweging was eens aan het collecteren op een druk vliegveld.

Een van de monniken stond een stukje terug in de gate een lelie uit te delen. Geheel gratis reikte hij iedereen een bloemetje aan. Je moest wel een onbeschofte hork zijn om dat niet aan te nemen.

Verderop stonden een aantal monniken te collecteren. Men werkte zo op de wederkerigheid in dat ze een conversie ratio hadden waar Bol.com trots op zou kunnen zijn.

 

Interesse in de 6 manieren om mensen te beïnvloeden?

Lees het artikel op Frankwatching

 

Op zoek naar ideeën om je Adwords-campagne te optimaliseren? In dit artikel geef ik tips voor het testen van advertentieteksten in Adwords. Advertentieteksten kunnen een wereld van verschil maken in het resultaat. Er is helaas niet één antwoord voor een goede advertentietekst. Wat maakt dat iemand op een advertentietekst klikt is subjectief. Test daarom altijd met verschillende advertentieteksten om te ontdekken wat werkt om het optimale resultaat te behalen.

Voordat je kunt gaan testen, is het belangrijk dat je campagneinstellingen goed staan. De instellingen hebben namelijk invloed op de betrouwbaarheid van de resultaten. Om advertentieteksten te testen, zorg je dat de advertenties gelijkmatig worden weergegeven. Ga daarvoor naar ‘Instellingen’ op campagneniveau, onder ‘Geavanceerde instellingen’ wijzig je de advertentierotatie naar ’gelijkmatig rouleren’ of ‘rouleren voor onbepaalde tijd’. Welke optie je kiest is afhankelijk van de periode waarin je wilt gaan testen. Bij de optie ‘gelijkmatig rouleren’ worden de advertenties na 90 dagen automatisch geoptimaliseerd voor klikken of conversies, bij ‘rouleren voor onbepaalde tijd’ blijven de advertenties gelijkmatig rouleren.

Lees het volledige artikel op Frankwatching.

iTulp internet services | Wij creëren online omzet